L’emprenedor del futur

1 ) Definició

2 ) Virtuts i defectes

3 ) Autodiagnosis

Com pots ser un bon emprenedor/a

Hola a tots aquesta entrada tracta sobre la emprenedoria, millor dit sobre com ser un bon emprenedor o emprenedora . Un bon emprenedor és una persona que passa per diferents etapes per poder aconseguir el seu somni o la seva idea . A de ser una persona que coneix les seves capacitats (virtuts) i les seves limitacions (defectes) , també a de sever el seus gustos . A de ser capaç de tenir idees/projectes , de saber-les organitzar i planificar-les per aconseguir dur-les a terme .

Capacitats

Defectes

Creatiu

Autònom

Organitzat

Amb iniciativa

Amb força de voluntat

Bon comunicador

Saber del tema

Autoconeixement

Tenir seguretat

Observador

Aguda (amb pilleria)

Economitzat

Reinventar-se

Valent

Sense iniciativa

Por al fracas

Mandrós

Estúpid

Mal comunicador

Pessimista

Que no concreta

Insegur

No tenir autoestima

Desorganitzat

Covard

Joc crec les meves virtuts són :

Bon comunicador : Ja que la meva manera de vendre un producte és molt bona ja que encara que no vagi a guanyar diners crec que tinc una manera de veure un producte que trec els seus defectes i les seves virtuts les dic d’una manera que sembla que siguin millor del que són.

Observador : Crec que se el que a la get li interessa i sobretot ser millorar coses per què a la gent li agradi i siguin més còmodes .

Creatiu : Soc una persona que te moltes idees al cap i que espero que en u futur em pugui ajudar a ser un bon emprenedor per poder complir el meu somni de crear una empresa de informàtica .

I els meus defectes :

Insegur : Soc una persona insegura amb por de que la meva decisió no sigui la més correcte i per tant tinc por a intentar crear un projecte pel fet del que fracassi . Per tant a vegades també tinc Por al fracas

Deixa un comentari

