La creativitat no te fronteres

Hola a tots !

aquesta entada serà per saber si poseu fàcil a la vostra creativitat , aquí us deixo un qüestionari per que el feu ara ens ballem .

LI POSO FÀCIL A LA MEVA CREATIVITAT?

1) Quan em parlen sobre algun tema del que no havia sentit parlar anteriorment…

a) Sento molta curiositat i vull conèixer més sobre ell.

b) No desperta el meu interès.

c) Em pot resultar interessant.

2) Quan haig de prendre una decisió o resoldre un problema…

a) Se m’acudeixen idees originals.

b) Trio l’opció que anteriorment ja em va funcionar.

c) Depèn del problema miraré de crear alguna cosa nova o faré ús d’una opció ja coneguda.

3) Les coses han de fer-se…

a) Adaptant-se a les noves circumstàncies i perspectives.

b) Sempre de la mateixa manera.

c) Seguint unes pautes generals.

4) La meva capacitat per trobar relacions entre diferents àrees de coneixement és…

a) És molt elevada.

b) És nul·la.

c) És bastant normaleta.

5) Quan algú em planteja elaborar un projecte nou…

a) Capto immediatament la idea i se m’ocorren moltes opcions.

b) Necessito pensar molt sobre això per saber què se’m demana exactament.

c) Tinc lleugeres nocions sobre com començar a elaborar-ho.

6) A l’hora de vestir-me…

a) M’agrada vestir roba original.

b) El meu estil és bàsic i vaig sempre igual.

c) El meu estil és bastant normal, però intento incloure algun complement que trenqui amb l’avorriment.

7) La meva imaginació…

a) És molt rica, i està present en gairebé tots els aspectes de la meva vida.

b) Brilla per la seva absència.

c) És moderada.

8) Quan haig de comprar un regal…

a)Vario molt, i se m’ocorren regals completament inesperats.

b) No se m’acudeix res, per la qual cosa habitualment pregunto.

c) Si puc, intento variar per sorprendre.

9) En quant a la decoració de la meva llar…

a) És bastant original, i reflecteix diferents aspectes de la meva forma de ser.

b) És força funcional.

c) És bastant senzilla tot i que provo de donar-li el meu toc personal.

10) Quan em donen la responsabilitat de crear un treball nou…

a) Gaudeixo creant.

b) Copio el que ja existia d’un altre similar.

c) Busco l’equilibri entre el que ja s’ha fet i crear el meu propi camí.

11) Quan convido a algú a sopar…

a) Acaben sorpresos per l’originalitat del menjar i els detalls que he preparat.

b) Intento fer coses noves, encara que admeto que tinc poca varietat.

c)No me la jugo: faig allò que ser cuinar millor.

12) Els convencionalismes…

a) M’horroritzen.

b) Em tranquil·litzen.

c) M’orienten.

13) Quan vas pel carrer o en cotxe…

a) Em fixo en tot.

b) La veritat és que podria passar una amic pel costat que jo ni me n’adonaria.

c) En general no m’hi fixo gaire a no ser que alguna cosa em cridi l’atenció.

14) T’agrada tenir un espai en solitari de reflexió personal?

a) M’encanta i el necessito.

b) No em cal per res.

c) M’agrada poder comptar-hi si tinc algun problema o situació per resoldre.

15) Davant d’un problema que hi veus…

a) Un repte que em extreure el millor de mi mateix, conèixer nous recursos i millorar.

b) Un marrón. Res més.

c) Una possible derivada positiva.

16) Com reacciones davant d’un fracàs?

a) Ràpidament hi veig una oportunitat de millora.

b) Normalment m’enfonso.

c) Depèn de l’àmbit del fracàs i del meu estat d’ànim en aquell moment.

17) T’arrisques?

a) Sí. El risc és part de l’aprenentatge i de la vida.

b) Mai. Sempre em moc en aquells àmbits en els qual em sento segur.

c) Puc arriscar-me, però no ho faré si veig alguna sortida coneguda.

18) Ets estètic?

a) Sí. Sempre tinc en compte aquest aspecte.

b) No. La meva sensibilitat en aquest aspecte és nul·la.

c) Depèn de l’àmbit.

 

19) T’agraden els canvis?

a) M’encanten i els necessito. Sóc massa inquiet per no variar.

b) Els odio.

c) M’agraden els canvis però dins d’un recorregut clar.

Resultat: Ara suma de la següent manera:

Per cada «a» suma 2 punts. Per cada «b» suma 0 punts. Per cada «c» suma 1 punt.

– Si has sumat de 0 a 12 punts: No li poses gaire fàcil a la teva creativitat! Hauries d’estar una mica més pendent dels estímuls que t’envolten perquè sovint poden ser font de noves idees.

-Si has sumat entre 13 i 25 punts: Ets una persona que busca l’equilibri entre la creativitat i l’originalitat amb les convencions que ja coneixes i en les que confies. T’agrada calibrar els riscos abans de prendre’ls.

– Si has sumat entre 26 i 38 punts: Ets molt creatiu. T’agrada ser original i estàs atent a tot el que t’envolta per tal de extreure’n idees. Vigila, però, perquè tambécal que calibris riscos i valoris tota l’experiència i coneixement previs propis d’aquells que t’envolten.

Ja estic aquí , ara si ja eu fet el qüestionar i us diré el que hem va dona a mi que va ser 36😀 , això significa que li poso molt fàcil a la creativitat i per tant que sóc molt creatiu . el meu professor hem va dir una cosa que em va fer molta gracia que era que jo tindria que estar inventant invents nous per a la societat . això amb la meva edat es difícil preo si que crec que soc una persona que dintre de les possibilitats invento algunes coses per millorar la meva qualitat de vida . Per exemple , jo tinc un portàtil i el tinc que posar a carregar quan es queda sense bateria , a mi com a tothom crec que ens dona molta mandra a buscar el carregador i tot aquest rollo . pues el que vaig fer jo va ser que amb els taps aquests de goma del bolis .

Captura

Llavors, la punta del carregador la enganxava a aquesta goma que estava a la paret enganxada amb celo i nomes tenia que treure la punta d’allar i ficar-la al ordinador .

Poseu me als comentaris el que us dona i fins un altre deuuuu !

Deixa un comentari

